Over Nanny Service Nederland

Ouders zijn steeds vaker op zoek naar een alternatief voor de traditionele kinderopvang. Nanny Service Nederland biedt de luxe van een kinderopvang met het gemak van thuis.

Het is ons doel om kinderen een liefdevolle en stimulerende omgeving te bieden, waarin ze uitgedaagd worden zich optimaal te ontwikkelen en tegelijkertijd liefde en geborgenheid kunnen ervaren.

Het team van Nanny Service Nederland maakt dit mogelijk in de vertrouwde en veilige omgeving van thuis.

Bij Nanny Service Nederland werken zes ambitieuze vrouwen aan het werven van de liefste Nanny’s voor de leukste gezinnen. Wij zorgen voor de perfecte match.

Waarom kiezen voor ons:

  • Wij zijn een gerenommeerd Nanny bureau met meer dan 7 jaar ervaring in werving en selectie.
  • Wij hebben al honderden gezinnen en Nanny’s aan elkaar gematcht.
  • Wij verzorgen een zeer uitgebreide screening en winnen altijd een referentie in.
  • Wij hebben een klanttevredenheid van 92%.
  • Onze gezinsconsulenten hebben regelmatig contact met de Nanny en het gezin.
  • Professioneel opgezette studiedagen met interessante trainingen gegeven door externe trainers.
  • Jaarlijks wordt er een bijeenkomst georganiseerd voor alle ouders en Nanny’s, met een workshop van How2Talk2Kids.
  • Onze consulenten zijn in dienst en krijgen regelmatig trainingen zodat zij jou en de Nanny optimaal kunnen begeleiden.
  • Wij zijn 5 dagen per week bereikbaar. Daarnaast hebben wij in het weekend een noodnummer dat altijd bereikbaar is.
Samantha
SamanthaOffice Manager
Na het afronden van mijn opleiding pedagogisch werk, heb ik 9,5 jaar gewerkt als pedagogisch medewerker in de kinderopvang. Eind 2019 besloot ik om het roer om te gooien en de werkvloer in de kinderopvang gedag te zeggen.

Toen ik de vacature office manager voorbij zag komen, werd ik gelijk enthousiast. Als office manager zijn mijn taken erg divers.

Zo coördineer ik de studiedag voor Nanny’s en bijeenkomsten voor ouders, plaats ik vacatures online, beantwoord telefonische vragen, heb ik contact met diverse leveranciers, bied ik administratieve ondersteuning aan de Wervingsconsulent en Gezinsconsulent en coördineer ik de nieuwsbrief.

Binnen deze organisatie wordt er elke dag met veel liefde aan kwaliteit en professionaliteit voor kinderopvang aan huis gewerkt, hier draag ik graag mijn steentje aan bij.

Natasja
NatasjaGezinsconsulent
Mijn naam is Natasja en ik werk sinds maart 2018 bij Nanny Service Nederland. Na mijn studie Sociaal Pedagogisch Medewerker (SPH) heb ik 1,5 jaar in de kinderopvang gewerkt. Ik zocht meer uitdaging en zo ben ik terecht gekomen bij Nanny Service Nederland.

Ik ben de gezinsconsulent en dat houdt in dat ik gezinnen en Nanny’s begeleid zodra zij een match zijn. Ik ondersteun en coach de Nanny’s en ouders bij al hun vragen. Deze vragen zijn heel uiteen lopend, van opvoed vragen tot vragen over hoe je iets bespreekbaar kunt maken bij een gezin of Nanny. Daarnaast zorg ik voor de post en story’s op instagram.

Vanaf januari 2020 is onze online leeromgeving gestart: de Nanny Academy en ook daarin begeleid ik de Nanny’s. In de Nanny Academy zorgen wij ervoor dat Nanny’s zich pedagogisch blijven ontwikkelen. Zo kunnen zij hun werk nog beter uitvoeren en houden wij de kwaliteit hoog.

Het leukste aan mijn werk vind ik de afwisseling van mijn taken en ik denk dat daar ook mijn kracht ligt. Snel schakelen, zien waar de prioriteiten liggen en gezinnen en Nanny’s tevreden houden. Een telefoongesprek met een ouder of een Nanny die ergens tegen aan loopt en aan het einde van het gesprek tevreden ophangt, geeft mij energie. Met Nanny’s sparren over de ontwikkeling van de kinderen en adviseren hoe zij de ontwikkeling kunnen stimuleren. En daarnaast ook de marketing via Instagram.

Melanie
MelanieWerving en selectie Consulent
Marenne
MarenneEigenaresse
Na mijn studie Communicatie heb ik jarenlang in de werving en selectie gewerkt. Uiteindelijk heb ik de overstap gemaakt naar de kinderopvang, omdat daar echt mijn hart ligt. Ik heb als manager bij een kinderdagverblijf gewerkt en in 2012 besloten voor mijzelf te beginnen. Ouders hebben steeds meer behoefte aan flexibiliteit in de opvang en hier ben ik op ingesprongen. Vanuit deze behoefte ben ik Nanny Service Nederland gestart.

Als moeder van 4 jonge kinderen weet ik hoe belangrijk een vast gezicht is. Zeker nadat onze tweeling in 2016 is geboren vonden wij de structuur en stabiliteit, die een Nanny biedt, een groot voordeel. De Nanny kan overdag lekker met de kinderen op pad, naar het strand of de duinen, en als ik thuis kom hebben ze gegeten en zijn zij verschoond. Zeker in een groot gezin is dit een uitkomst! Ondertussen kan ik mij focussen op mijn bedrijf.

Binnen Nanny Service Nederland houd ik mij nu vooral bezig met het beleid, de kwaliteit, de marketing en de communicatie. Daarnaast stuur ik 3 medewerkers aan en heb ik regelmatig contact met onze Regio managers.

Mijn kracht is het motiveren van medewerkers, met het hele team doelen afspreken en regelmatig reflecteren. Daarnaast bewaak ik het overzicht doordat ik snel kan schakelen en vooruit denk. Doordat ik mij goed kan inleven kan ik de consulenten goed adviseren hoe de juiste service te verlenen.

Gwendolyn
GwendolynManager Regio Midden Nederland
Utrecht, Gelderland, Overijssel

Mijn naam is Gwendolyn, na mijn studie Marketing (2010) aan de Vrije Universiteit heb ik jarenlang gewerkt in diverse commerciële functies.

Ik kwam erachter dat dit niet meer de voldoening gaf waar ik in een baan naar opzoek was. In 2018 heb ik het roer omgegooid en ben gestart als Regio Manager bij Nanny Service Nederland.

In deze functie kan ik echt een stukje toegevoegde waarde leveren en mensen gelukkiger maken. Al dan niet in het vinden van een super leuke baan, als het vinden van een Nanny die de zorg van ouders uit handen neemt.

Als moeder van 2 kinderen waarvan de ouders beide een drukke baan hebben, weet ik mij goed te verplaatsen in de vraagouders. Maar ook mijn interesse in de pedagogiek, en de ervaring qua opvoeding van mijn eigen kinderen, maakt mij een goede sparringpartner voor de Nanny’s.

Mijn kracht zit in mijn organisatorische vaardigheden, oprechte interesse en inlevingsvermogen, en het snel kunnen schakelen.Ik begeleid ouders en Nanny’s van A tot Z in de regio Utrecht, Overijssel en Gelderland.

Wat Nanny Service Nederland zo bijzonder maakt? Het stukje persoonlijk contact en professionaliteit die wij bieden, en hier draag ik graag aan bij.

Rianne
RianneManager Regio Noord Nederland
Groningen, Drenthe, Friesland

Na het afronden van mijn studie SPW in 2005, heb ik 12,5 jaar gewerkt als pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf.
Het leek mij al een tijd ontzettend leuk om gezinnen en Nanny’s aan elkaar te koppelen, en toen ik de vacature als Regiomanager Noord Nederland bij Nanny Service Nederland voorbij zag komen werd ik gelijk enthousiast! Het leek mij een mooie nieuwe uitdaging om deel uit te maken van deze professionele en ambitieuze organisatie.

Mijn taken zijn:
– aannemen van nieuwe aanvragen
– Intakegesprekken met ouders
– werving en selectie van Nanny’s
– koppelen van ouders en Nanny’s
– begeleiden van Nanny’s en ouders en het hebben van contactmomenten.
– jaarlijks herhalen van de RI
– Jaarlijks evalueren met de vraagouder en Nanny

Wat ik zo leuk vind aan mijn functie is het contact met ouders en nanny’s, en dat ik een bijdrage kan leveren aan een veilige en liefdevolle omgeving voor kinderen.

Mijn kracht zit in het persoonlijke contact met mensen en dat ik me goed kan inleven in personen en situaties.

Deel deze pagina via social media